poniedziałek, 30 stycznia 2012

Witajcie !

image png 1256-83

Nazywam się Aleksandra. Od jakiegoś czasu moim nowym hobby jest tworzenie biżuterii z masy termoutwardzalnej. Oprócz tego interesuje się również grafiką komputerową - lubię tworzyć różne obrazki , szablony , nagłówki buttony itp. Kolejnym moim zamiłowaniem jest fotografia i co się z tym wiąże obróbka zdjęć :) Jak każda dziewczyna lubię ładnie wyglądać :D Więc może powstanie podstrona z moimi trickami make-up'owymi ;) zobaczymy :) Jak na razie będę zamieszczać posty z moimi dziełami. Robię również biżuterię na zamówienie , tak więc jeśli masz pomysł na swoje wymarzone kolczyki czy bransoletkę napisz do mnie na maila olaa-a@wp.pl A oto kilka moich dotychczasowych tworów :)
Zapraszam na mojego innego bloga www.eleen.pinger.pl jest tam więcej moich dzieł, które możecie zobaczyć. Mam nadzieję, że pomożecie mi trochę rozruszać tego bloga. Z góry dziękuję za komentarze i pozdrawiam! :):*

3 komentarze:

  1. Hej, a jakich używasz programów? I ja interesuję się obróbką zdjęć i tworzeniem obrazków. Na razie nie jest może artyzm... ale się uczę. Moje "dzieła" możesz zobaczyć na blogu:http://kresy.pinger.pl/. Używam gimpa, ale i photoshop nie jest mi obcy. Wiesz może jak zmienia się kolor oczu lub włosów?
    Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  2. hej Agnieszka. Program który używam do obróbki zdjęć to Photoshop CS3.

    Z tego co pamiętam aby zmienić kolor oczu należy zaznaczyć tęczówki za pomocą lassa później wystarczy wejść w zakładkę Image > Adjustments > Hue/Saturation (i tu zaznaczasz w tabelce która wyskoczy w prawym dolnym rogu "colorize" i ustawiasz suwaki według uznania.
    Mam nadzieję, że pomogłam :)

    Co do włosów napiszę kolejnym razem bo jest z tym trochę więcej zabawy i muszę sobie przypomnieć.

    Myślę że zrobię specjalną podstrone z trickami do ps. Pisz jeśli chciałabyś się jeszcze czegoś dowiedzieć.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń